Начало / Водещи новини / Състезание на Cartoon Network ще подготвя деца за влогъри

Състезание на Cartoon Network ще подготвя деца за влогъри

Конкурсът за деца ще излъчи официален гостуващ видеоблогър на Cartoon Network и ще учи децата да бъдат креативни онлайн

 

Популярният детски телевизионен канал Cartoon Network организира състезание по влогърски умения за деца. ВЛОГНИ цели да стимулира талантливи деца от 6 до 16-годишна възраст да покажат колко добри видео-блогове могат да създават. Конкурсът ще продължи от 31 юли до 19 септември и ще излъчи най-добър гостуващ влогър на детския телевизионен канал. В него могат да участват начинаещи влогъри, както и всички, за които това е било досега само мечта.

Основната идея на състезанието е, че децата могат да развиват креативния си потенциал, което не само намалява рисковете онлайн, но и ги подтиква да станат активни дигитални граждани и творци на живота си. Именно затова партньор на състезанието е Центърът за безопасен интернет.

Национално представително изследване на Центъра за безопасен интернет сред деца от 9 до 17 години показа, че макар 80% от децата могат да създадат видеосъдържание, в действителност едва 23% от тях наистина са го правили. А възможността детето да се изяви публично въздейства изключително положително върху неговото емоционално и интелектуално развитие. То придобива увереност в себе си и става по-самостоятелно, което му помага да се реализира по-успешно в живота. В същото време използването на интернет за творческа изява рязко намалява и опасностите, с които децата се сблъскват онлайн.

Посланик  на ВЛОГНИ е един от най-известните български влогъри – Крис Захариев. Той ще бъде ментор на начинаещите видеоблогъри и ще им помага със съвети как да направят канала си успешен, как да развиват творческия си потенциал и как да избягват капаните, които мрежата поставя пред тях.

Полето, на което децата ще покажат уменията си, е именно интернет. В рамките на месец и половина те ще участват в предизвикателства, които ще бъдат обявявани на официалния сайт на състезанието vlogni.cartoonnetwork.bg. Видео-блоговете могат да бъдат качвани сайта или чрез Youtube URL, ако участникът вече има канал. Уеб сайтът на състезанието ще съдържа съвети и поетапно ръководство за създаване на интересни влогове. Представените видеоклипове ще бъдат модерирани и оценявани по персонален подход, остроумие и умения, които показват децата. Те трябва да вземат участие в най-малко две предизвикателства, за да имат възможността да се класират за втория (финален) кръг. За всеки влог се изисква съгласието на родителите.

След първите 4 задачи жури ще избере тримата най-добри, които ще имат възможността да участват във видеоуоркшоп с Крис Захариев, а един от тях ще стане официален гостуващ влогър на Cartoon Network. Той ще бъде промотиран във Facebook и Youtube каналите на Cartoon Network  и ще получава информация от извора за всички нови проекти на телевизионния канал. Така ще може да информира своите последователи за интересни факти около снимките, за създателите на продукциите, както и ще раздава награди на най-запалените фенове.

За да се стимулира творческият потенциал на детето, то трябва да има поле за самостоятелна изява и да бъде подкрепено от родителите и възпитателите си, категорични са експертите от Центъра за безопасен интернет.

„В основата на ВЛОГНИ не става въпрос само за развиването на влогърски умения. На по-дълбоко ниво ние искаме да насърчим децата да демонстрират своята креативност и личност, да станат по-уверени в себе си, да развият своето представяне и дигитални умения, като по този начин те ще допринесат за бъдещия си успех, независимо каква кариера ще изберат. Заедно с Центъра за безопасен интернет ние очакваме да увлечем децата и родителите в една ангажираща и смислена кампания.“, сподели Малгозия Чапман – вицепрезидент „Бранд и съдържание“ в Търнър за Централна и Източна Европа.

 

Cartoon Network EMEA

 

Cartoon Network е обичан от всички канал, фокусиран основно върху момчешката, но харесван и от момичешката аудитория заради своите комедийни и приключенски предавания. Програмата и съдържанието третират теми, които са близки до децата – хумор, приятелство, въображение, екшън и приключения. Cartoon Network е насочен към момчета и момичета на възраст 6–-12 г. и чрез разнообразното си и световно успешно съдържание цели да ги предизвиква да бъдат самите себе си. В програмата на канала се открояват анимационни комедии като „Невероятният свят на Гъмбол“, „Време за приключения“, „Парк шоу“, „Кларънс“, „Стивън Вселенски“, „Чичо дядко“, както и превърналите се в класика екшън поредици „Бен 10: Омнивърс“ и „Малки титани: В готовност!“

От старта си като паневропейски канал през 1993 г. до момента Cartoon Network е локализирал услугите си в Европа, Средния Изток и Африка, където „говори“ 19 езика и „влиза“ в повече от 142 милиона домове в над 70 държави. Cartoon Network предлага забавление и чрез своя отличаван с награди уебсайт, както и чрез игри, видео при поискване, мобилни приложения и огромно разнообразие от лицензи и рекламни артикули. Cartoon Network е търговска марка, собственост на Turner Broadcasting System International, Inc. – подразделение на Turner Broadcasting System, Inc. (TBS) – една компания на Time Warner.

 

За Центъра за безопасен интернет:

 

Националният център за безопасен интернет работи за превенция на онлайн рисковете и за повишаване на дигиталната и медийна грамотност на децата и младите хора. Насърчава позитивната, безопасна и отговорна употреба на интернет и мобилните технологии от 2005 г. и помага на родители, учители и други професионалисти да предпазват децата от опасности в дигиталния свят.

За Крис Захариев:

 

Крис Захариев е на 19 години. Завършил е художествена гимназия, учи «Филмова и телевизионна режисура:» в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ и се занимава с всичко креативно. Той казва за себе си, че обича да създава, твори, снима, монтира, пише и да мечтае. Прави влогове от 3 години и вече е един от най-влиятелните сред колегите си. Има 49 000 абоната на Youtube канала си, а клиповете му са гледани 3 500 000 пъти. Oтскоро се занимава и с документално кино. „Животът е прекрасен и се опитвам да го покажа във всеки мой клип“, казва той на своите последователи.

 

Контакти


Милена Петрова

ПР експерт

Knowbox Marketing Communications

milena.petrova@knowbox.bg |+(359) 882 97 48 85

Тятяна Павлова

ПР експерт

Turner Broadcasting System

Tatiana.Pavlova@turner.com | +7 (495) 937 82 06

Вижте още

Нинова към Борисов: Защо Ви е страх да излязат имената на политиците, замесени в КТБ? Да не би да сте сред тях?

„Г-н Борисов, от стенограмата за КТБ става ясно, че без да Ви е грижа за …

Вашият коментар