Начало / България / Хиляди рецепти в битка за наградите на майонеза „Краси”
Mayoneza Krassi

Хиляди рецепти в битка за наградите на майонеза „Краси”

Рекорден брой рецепти в битка за наградите на майонеза „Краси”

Mayoneza Krassi

В осмото издание на кулинарния конкурс Спечели с бяха получени 17 894 рецепти на ястия с майонеза. Феновете на вкусната надпревара тази година се състезават за 20 уреда за готвене на пара с марка Philips. Кои късметлии ще се зарадват на наградите ще научим на 2 декември, когато в присъствието на нотариус ще бъдат изтеглени победителите за 2015 година, а имената им ще бъдат огласени на сайта на конкурса и във фейсбук. Досега повече мъже са печелели първенството, като пъвите 4 издания са напълно доминирани от силния пол, в лицето на Светослав Славов, Нено Дянков, Дичо Ташев и Васил Божилов. Пробивът на дамите в кулинарната надпревара е предвождан от Весела Стоицев, която грабва наградата с „Парфе от тиквен мус” през 2012 година. Получените кулинарни предложения и любими рецепти с майонеза за цялата история на конкурса са вече над 100 000.

Mayoneza Krassi3Конкурсът на майонеза ”Краси” има своите верни почитатели и за осемте години, в които се провежда, се утвърди като очаквано и предпочитано събитие за феновете на марката-лидер на пазара на майонеза у нас.

Тази година донесе голямо признание на майонеза “Краси”, която получи престижния приз “SUPERBRANDS”.

 

Глобалната организация Superbrands, призната като водещ Mayoneza Krassi1световен независим арбитър в брандинга, определи пловдивската марка сред тези, които се отличават и доминират над останалите в рамките на националния пазар.

2015 година донесе и наградата „Любима марка“ на  Майонеза „Краси“ в цели два раздела на националната класация на потребителите „Млечни продукти“ и „Българска марка“.

Това е признание, което доказва, че марката „Краси” е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Mayoneza Krassi2

Пловдивската майонеза е доказала своите качества през последните две десетилетия и е предпочитаната марка, запазила традиционния български вкус.

Собственикът на компанията Димитър Консулов подчерта, че са важни наградите, но по-важно е доверието на потребителите, които със своя избор направиха именно „Краси” най-продаваната майонеза у нас.

Вижте още

Радан Кънев: Борисов натрупа сланина от суджуци

В състоянието на летаргия, в което се намира кабинетът „Борисов 3”, трудно би умрял. Мечките …

Вашият коментар